SCHORS kan hjælpe med de daglige opgaver i din økonomiafdeling: Bogføring, controlling, rapportering, analyser eller økonomistyring hvad enten det er midlertidigt eller en permanent fleksibel løsning
Midlertidig ØKONOMI+MEDARBEJDER
Interim eller midlertidig bogholder, controller eller regnskabschef – hvis du er ramt af en sygemelding, barselsorlov, opsigelse eller af anden grund har behov for en bogholder, controller eller økonomimedarbejder i en periode.
Vi løser opgaverne på et kompetent højt niveau samtidig med at vi har fokus på at afdække nye muligheder for at styrke økonomifunktionen og virksomheden.
Vi sikrer, at du får:
Hvis din virksomhed har behov for en pålidelig og kompetent økonomi-medarbejder på deltid tilpasset din virksomheds behov. Vi sikrer dig de rette kompetencer og sikkerhed for at opgaverne udføres rettidigt og med blik for økonomistyring og udvikling.
Du får en fleksibel løsning, der kan tilpasses i takt med, at din virksomhed vokser, eller dine behov på anden måde ændres. Vi sikrer at du altid har det rette match af opgaver og kompetencer.
Vi sikrer, at du får: